Du är saknad! <3

Har spenderat de senaste två timmarna åt att flytta över lite gamla inlägg från en gammal blogg till denna. Försöker ju få hit alla inlägg så jag har alla på samma ställe och inte 7 olika bloggar..haha. Tror iof att jag har haft fler än 7 bloggar! Men men.. Nu har jag bara 2 till bloggar att flytta över ifrån, de är i princip ifrån januari 2007 till augusti 2009.. Så, över två års inlägg kvar att flytta! Men tar man lite i taget så..
 
De inlägg jag flyttade över ikväll var iallafall de som jag skrev för ganska exakt ett år sedan. Sista tiden med älskade lilla Daisy. Åh, nästan så att tårarna började rinna när jag kollade igenom alla gamla inlägg på henne. Hon mådde verkligen inte bra den sista tiden, sånt man inte såg då men som man ser nu i efterhand, tyvärr. Men jag är glad för varenda sekund jag fick med henne och jag önskar över allt annat att hon fanns här just nu.
 
Min älskade, fina lilla vän <3
(bildbomb)
 
älskade att ligga i alla typer av väskor, och hon visste när man skulle bort! då la hon sig i väskan
 
favoritsovplatsen i husvagnen
 
lite kvällsmys i min säng innan sovdags i husvagnen
 
varför inte lägga sig i tvättpåsen..? <3
 
finaste, älskade vän!
 
på landet, där trivdes hon bra!
 
ett åk hann det bli i mammas cykelkorg i nya väskan innan hon var tvungen att avlivas..
 
<3
 
mitt på bordet på mammas jobb, hålla koll på alla!
 
kliad på magen var nog bland det bästa hon visste
 
avliva - bichon frise - daisy - finaste - jag älskar dig - saknad - saknar - träffa vänner - vän - älska - älskade
Jannica Dihlén

Åh! Vilken sötnos! :')