tentaskrivande sent på kvällen..

Tänk att jag, ibland, pluggar som bäst när klockan börjar närma sig sent.. Nu sitter jag och skriver på hemtentan och har knåpat ihop två sidor totalt! Är klar med inledning och litteraturöversikten (äntligen!) och ska nu börja på diskussionsdelen där jag ska ta upp egna erfarenheter, koppla till litteraturen, skriva om hur jag kommer arbeta, etc. Sen är det bara slutsats kvar. Haha, vår lärare skrev i kursmanualen "Slutsats. Skriv 3-4 meningar om vad du kom fram till". 3-4 meningar? Haha löjligt enkelt.. 
Nu ska jag knåpa vidare på hemtentan! Borde få ner några egna erfarenheter och sånt också, sen ska jag sova!
Hoppas ni haft en härlig påskledighet :)
SH - diskussion - hemtenta - inledning - litteraturöversikt - plugg - reflektion - skriva - slutsats - sova - studera - studier - södertörn högskola - tenta - tentaplugg - tentaskrivande