klockan 19.35

Hjälp, insåg just att klockan är halvåtta och kollade ut genom fönstret. Det är fortfarande riktigt ljust ute! :D Minns för bara någon månad sen eller två när man kom hem från plugget så var det mörkt ute, nu kan man ju tillåmed gå ut och promenera på kvällen utan att det blir mörkt ute! Härligt :D
 
Annars idag? Har skrivit hela 5 rader på hemtentan, haha. Borde kanske skriva lite mer innan jag somnar, men har fastnat på massa nya Au Pairbloggar som jag sitter och plöjer igenom! :) Längtar så mycket tills jag kan åka iväg! :) Om jag ska åka i mars/april så kan jag skicka in min ansökan i oktober/november nångång :) Vill att saker ska börja hända så man känner att det går framåt! Men om en månad ungefär kommer jag nog få två referenser som jag kan lägga in samt en bild eller två :) Ska ju prata med min gamla praktikplats i början av min praktikperiod som jag har 5 veckor i april/maj (var ju i förskola förut, nu är jag i en tvåa). Så tänkte be dom leta efter lite bilder i arkivet, hehe, om det finns några. Eller, jag vet att det finns åtminstone en, men frågan är bara om de har kvar/vet var bilderna är som är typ 2 år gamla... We'll see! Ska ju ändå prata med min handledare på min nuvarande praktikplats om vi kan försöka ta en bild eller två när jag gör något med några elever i klassen. Behöver ju egentligen inte vara någon aktivitet, kan ju lika gärna vara när jag sitter i soffan med några av eleverna? Haha. Så är det klart! Sen så har jag nu ett år på mig att fixa fler bilder (mer info om det senare, troligen på onsdag!) på mig och några barn! Vill bara skriva allt och berätta nu! Men har ett utkast här på bloggen som jag uppdaterar med vad som händer under....processens gång. Haha, vill inte skriva något förens det är helt klart, så, på onsdag borde det dyka upp ett inlägg här!
 
Nej, nu ska jag läsa vidare i mina Au Pairbloggar, haha! Hare bra :)
SH - USA - au pair - au pair in america - bilder - bloggar - handledare - hemtenta - jobb - plugg - praktik - referens - skola - studier - södertörn högskola