130612 - wednesday

Heey, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg :)
 
Igår hann jag ju inte riktigt uppdatera nåt. Men kollade på Lost på förmiddagen, hehe, några avsnitt. Har ju skaffat Netflix nu! Rensade även lite väskor och så. Sen jobbade jag 15-18 och kom hem å gjorde väl inget speciellt på kvällen. 
 
Idag jobbade jag 9-16.15 ungefär. Fick hoppa in och köra 73:an så pappa kunde arbeta inne på kontoret idag istället. Gick bra att köra idag! Tog det sjukt lugnt och stressade inte alls. Var inte så mycket post heller! Skönt! :) På vägen hem gick jag via Norrvikens bibliotek och hämtade ut en bok jag hade reserverat. Nu tänkte jag bara äta någon macka eller så (köpte en panini och åt vid halvfyra..) innan jag åker iväg mot Kista med Annie för att se Fast & Furious 6 :)
 
 
[x] tömma alla handväskor och sortera
[  ] rensa och städa alla garderober
[  ] rensa bland gamla skolpapper/böcker
[  ] rensa och städa skrivbordet
[  ] planera det sista inför Thailand
[  ] köpa bagagerem, 2 st!
[  ] lägga upp massa bilder och filmklipp här på bloggen som jag inte hunnit med
[  ] tömma kamerorna och mobilen på bilder
[  ] lägga upp lite nya album på facebook
[  ] ladda upp referenserna jag fått inför Au Pair
[/] säga upp Lovefilm
[x] skaffa Netflix
[  ] skapa en fotobok
[x] boka bio med Annie
[  ] bädda rent i sängen
[  ] läs igenom allt på bloglovin
[  ] raka benen
[  ] klippa topparna
[  ] tidsrapportera Nannynu innan Thailand
[  ] fixa kontrakt på Posten för denna vecka
[  ] lägga in Amandas bilder på datorn (från ett USB)
[  ] lägga in mina bilder från kryssning och Oscars student på samma USB
[x] lämna in gitarren
[x] stämma gitarren
[  ] lägg in alla utgifter/inkomster i budgetmallen på datorn
[x] köpa mascara
[x] handla nödvändigheter på ICA Maxi