130724 - wednesday

Nej men nu har det gått så lång tid sedan jag skrev senast igen! Inte så överdrivet mycket som hänt egentligen, haha.
 
I måndags efter jobbet duschade jag och gjorde mig iordning på jobbet, åkte sen direkt till Sollentuna C för en liten fika med Fia :)
 
Igår och idag har jag bara jobbat. Var klar med rundan halvtolv idag, haha. Slutar kvart över tre. Score på den! Bara nästan fyra timmar att fördröja dåra! Var tillbaka på kontoret igen strax innan tolv, hade rast i en timme med Malin och Harriet. Sen städade vi köket på jobbet, tömde diskmaskinerna, fyllde dem igen, diskade lådorna besticken ligger i, tömde diskbänken, osv. Då var klockan typ kvart över ett. Bara två timmar kvar då! Gjorde eftersändningar och obeställbara på ett gäng olika distrikt och satte oss sen och rensade på 19162'an. Tog ett tag kan jag lova! Låg kvar julkort och avi'er cch massa annat sedan i december... Bra att folk tar reda på saker! Haha. Vid kvart i tre var vi klara där och kände oss väl förtjänta av att få gå hem. Så det gjorde vi! Drog vid tre, en kvart för tidigt, haha. 
 
Väl hemma har jag bara klinkat lite på gitarren, fixat på Spotify, lagat/ätit middag, sett nattens avsnitt av Pretty Little Liars och så. Nu ska jag snart sova! Ska ju upp vid 5.15 imorn, igen, som vanligt. Men torsdag imorn! Då är det bara fredag kvar sen :D Awesome! Och på lördag är det Gyllene Tider, fy fan vad bra det kommer va!