130124 - thursday

Hej på er! :) Idag har dagen bara flygit förbi! Återigen sitter jag här framför datorn precis innan jag ska sova..
 
Imorse började dagen med att klockan ringde vid åtta, gjorde mig iordning, förberedde inför morgondagens omtentaplugg och åkte iväg mot SH. Där väntade ett två timmar långt grupparbete innan ett två timmar långt (väldigt flummigt) seminarium. Gillar inte denna seminarieledare, kan inte påstå att jag normalt brukar känna såhär inför lärarna, visst att de kan vara dåliga. Men hon vi har nu, nej, hon går emot typ allt jag står för känns det som. Don't like her..
 
Anyway. När vi slutat mötte jag upp Jennifer och Sofie, så härligt att träffa dom och bara prata massor igen! Inte ofta vi ses såhär, måste vi bli bättre på!!  :) Vi åt middag på Norrvikengrillen, haha. Sen förbi ICA och handlade lite snacks innan vi gick hem till mig. Vi bytte bilder och kollade igenom allas bilder från Kos (bättre sent än aldrig, var fem månader sen vi var där haha). Kollade även igenom Sofies bilder från Miami. Längtar extra mycket till sommarvärmen nu kan jag lova..! Ska bli så skönt med Thailand om fem månader! :D
 
Nu måste jag sova, ska upp i tid imorn och plugga massor inför omtentan som är på lördag. Ååh. Men sen resten av lördagen kommer bli rolig! :) Träffa Harriet och gå på Annas examens/inflyttningsfest. Inte igår man träffade lite postisvänner :D Eller, ja, Anna känner jag ju sen några år tidigare, haha. 
 
Sova var det ja, gonatt på er så skrivs vi imorn ;)
 
Fina tjejer på Kos! Jag, Sofie och Jennifer
SH - bild - examensfest - godis - grekland - grill - ica - inflyttningsfest - kos - kyla - mat - posten - postisar - resa - skola - sol - sommar - södertörn högskola - thailand - tjejer - vinter - vänner - värme