130226 - tuesday

Jaa hörni.. Här har det inte hänt mycket nytt! Haha. Har börjat en ny kurs nu, matematik, och den är väl okej. Mycket roligare än litteraciteten iallafall! Matte är mer min grej. Hehe. Enkelt rätt och fel. Finns inte massa svammel däremellan. 
 
Igår hade vi två föreläsningar, kl 10-12 och 14-16. Kopierade typ alla böcker också, så har all kurslitteratur! Skönt! Har tillochmed hunnit läsa 20 sidor idag.. Haha, vet inte riktigt hur jag tänkte imorse. Idag hade jag seminarium kl 14-16, skulle alltså tagit 12.51 tåget till SH, men av någon konstig anledning fick jag för mig att jag skulle ta 12.36 tåget.. Så efter att jag klivit av tåget vid Flemingsberg, handlat tuggummi på pressbyrån, gått på toa och allt, och kollar på klockan så är den bara 13.30. Hur kan den vara det?! Tåget ska ju inte komma till Flemingsberg innan 36?! Var det såå mycket tidigt? Nej.. jag tänkte fel och tog ett tåg för tidigt. Smart! Så hann läsa 20 sidor då ;) En kursbok, check! (skulle bara läsa 20 sidor ur den boken..)
 
Annars idag har inte mycket hänt, åkte hem, gjorde middag, åt middag, klarade några banor på Candy Crush, såg ett avsnitt av NCIS. Nu sitter jag här och ska soova. 
 
Juste, blev alldeles lycklig idag! Fick reda på att vi är lediga imorn, woho! :D De har ändrat i schemat så har inte skola förens måndag. Lovely! Ska dock eventuellt jobba tors-fre. Får se om de hör av sig om det!
 
Nu ska jag göra mig iordning iaf.. Sov gott! :)
SH - delkurs - föreläsning - kurs - ledig - litteracitet - matematik - ny - plugg - schema - seminarium - skola - studera - studier - tåg - ändra