130427 - saturday

Yey, lördag idag då! Ställde klockan på 9.30 men gick inte upp förens vid elva.. Insåg att jag hade sovit och snoozat i över en timme.. Så kan det gå ibland! Men behövde sömnen! Ska försöka somna i tid ikväll så jag får massa sömn inatt med. Sen gå upp i tid imorn så jag hinner plocka undan här hemma och göra mig iordning och planera en lektion imorn innan föräldrarna kommer hem vid tolvtiden. Tvivlar på att jag kommer hinna allt men det får väl la gå! Nu ska jag värma lite soppa och äta till middag. Mamma hade glömt köpa både falukorv och spagetti när hon handlade..Har spenderat hela dagen i soffan framför Hawaii Five-0. Har dessutom slängt sopor och cyklat till ICA för att handla lite margarin! Där har ni dagens motion, var helt slut och andfådd när jag kom hem. Så lite energi man har när man är sjuk :( Nej, soppa var det ja!