120929

Hallå hallå! Nu (klockan 14.40) börjar jag ta tag i denna dag. haha. Igårkväll var hur bra som helst! Vid femtiden åkte jag till centralen och mötte upp Jennifer. Vi åkte sedan vidare till Karla som fyllde år. Hos Karla drack vi lite vin, pratade massor, åt paj och pastasallad samt tårta och massa annat gott. Vid niotiden började vi röra oss mot Odenplan där vi skulle till K-Karaoke! Det var så sjukt kul! Vi var 7 pers som satt där och sjöng så vackert. Haha. Man hyr ett eget rum med tv och grejer och väljer själv vilka låtar man vill sjunga. Det blev två timmars skönsång, haha. Tiden gick superfort och helt plötsligt var klockan tolv. Dags att röra sig hemåt. Hann med 00.23-tåget från Karlberg och var hemma vid kvart i ett.

 

Imorse vaknade jag vid 10, sedan vid elva och sedan vid tolv. Då var det dags att gå upp. Åt frukost framför några avsnitt av 16 and pregnant. Nu sitter jag här och tanken är att jag ska börja med min tenta, woho. Planeringen för tentaplugget är:

- läs igenom boken jag valt noggrant

- läs klart Kårelands bok

- välj ut tre teman att skriva om

- börja skriv tentan!

 

Känns mindre najs att jag inte läst klart Kårelands bok.. Har cirka 130 sidor kvar, suck! Men ska nog bara läsa det som jag troligen behöver för hemtentan.

 

Nu: hämta ett STORT glas iskallt vatten/saft och börja läsa!