120929

Jaa hörni.. Idag gick ju inte riktigt som planerat.. Vaknade vid 12, la mig i soffan och åt toast framför lite tv. Upp på rummet, starta datorn i hopp om att börja plugga nånting. Slutade med att jag förflyttade mig ner till soffan igen och där har jag legat fram tills nu. Inte ett dugg bakis sen igår men en förkylning har jag allt åkt på. Halsont, täppt näsa, trött, hängig, rinnig näsa, you name it. Fuck. Har hållt mig frisk i flera månader (för första gången på flera år!) Brukar alltid få en höstförkylning, vinterförkylning, vårförkylning, sommarförkylning och några fler däremellan. Men nu har jag lyckats vara frisk sen tidigt i år nångång. Och så blir jag sjuk nu. När jag har sjukt mycket att göra. Har inte tid att må dåligt nu, fan. Ska nog iallafall försöka läsa ut Eva och Adam innan jag somnar, så har jag fått nåt plugg gjort idag iaf!

 

Dags att bädda ner mig i sängen. Gonatt.