120927

Åh, älskade underbara serier! Har just sett Snooki & Jwoww, New Girl, Svenska Hollywoodfruar och nu ser jag Två panka tjejer. Så sjukt bra! SE SERIERNA! Haha, speciellt New Girl och Två panka tjejer. Love it!

 

Idag hade vi föreläsning 10-12, sen kort arbete några minuter efter det. Direkt tåget till bibblan och låna massa nya barnböcker. Längtar tills jag kan lämna tillbaka alla..haha. Sen direkt hem och ta det lugnt. Lagade schnitzel med potatis å sås till middag, godaste!

 

Vilar upp mig inför helgens tentaskrivande. Målet: bli klar med tentan i helgen!

Arbete just nu:

- hemtentan

- läsa klart Eva och Adam

- Läsa klart en annan kursbok

- kolla igenom alla böcker å välja ut någon inför ett grupparbete

- maila massor och fråga om intervjutider/studiebesök inför uppsatsen/grupparbetet

Hinner jag i helgen? Egentligen hinner jag. Sen är bara frågan om jag verkligen gör allt!

Hemtentan skulle nog ta kanske 6 timmar totalt, dvs. en dag.

Eva och Adam, 30 minuter.

Läsa andra kursboken och förbereda det seminariet, 1,5 timmar.

Kolla böcker och välja en, 15 minuter

Maila om intervjuer/studiebesök, 30 minuter. Dvs, på två dagar borde allt egentligen vara enkelt avklarat. Meeen, sen känner jag ju mig själv. Dvs. facebook kommer vara mer lockande än en hemtenta. Men let's go for it liksom. What have I got to lose?!

 

Nej hörni. Dags att checka in a la kudde. Sleep tight.