121130

Jahapp. Så sitter jag här. Själv. Ensam. I all min ensamhet. Ja. Precis. Ensam. Själv.

 

Imorse vaknade jag först av att mamma ropade "Therese" vid femtiden (tror jag) och jag svarade "Mm" och vände mig om. Men mamma sa senare idag att hon aldrig ropade på mig imorse. Drömde jag det eller?! Haha. Hur som helst. Imorse skulle de ha väckt mig vid femtiden för att deras taxi till Arlanda skulle gått 5.15. Sen var tanken att jag skulle somna om, gå upp, göra mig iordning, plugga, jobba, osv. Men istället vaknar jag vid halvsju av att pappas mobil ringer och han svarar. "Halvsju och de är hemma?!" tänker jag. Deras plan skulle ju lyfta 7.40 liksom. Trodde först att de försovit sig, haha. Men det hade dom inte. Deras plan hade blivit försenat. Till klockan 14.55. Så de åkte till Arlanda för en liten stund sen. Detta innebar ju att jag fick frukostsällskap och sällskap hela förmiddagen! Inget plugg blev gjort, men vad gör det...? Haha.

 

Hur som helst. Nu är de nog framme på Arlanda och ska checka in. Suck. Jag vill också! Det blir alltid kallt och snö så fort de ska åka iväg. Maldiverna för snart två år sedan var det snöstorm på. Nu kommer värsta snön igen. Jag vill också ta på mig en klänning med bikini under och lägga mig vid poolen och sola :( Åh. Avundsjuk är bara förnamnet...

 

Istället ska jag ha riktigt kul för mig själv här hemma i en vecka! (nu kommer en sån där lång tråkig planering, varning, haha)

Idag - jobb 14-17. Hem, äta, se på X Factor, sova.

Imorn - upp, se julkalendern, plugga, åka iväg på middag hos faster och kusiner

Söndag - plugga

Måndag - plugga

Tisdag - seminarium (förhoppningsvis även jobb)

Onsdag - plugga

Torsdag - plugga, några från klassen kommer över på julfika och bildbyte (från resan i somras, haha)

Fredag - plugga, party för Malin/Emma på kvällen (föräldrar kommer hem på kvällen)

Lördag - plugga, träffa några från klassen på kvällen

Söndag - plugga

Måndag - tenta

 

På alla de dagar som det står plugga på, så hoppas jag att jag även får jobba. Behöver peeennngarrr! Så, plugg och jobb. Förhoppningsvis träffa Malin också (right tjejen?!)

 

Men nu börjar det väl bli dags att göra mig klar och äta lunch innan jobbet. Får se om det går någon buss eller om jag måste gå... Åh snälla SL låt bussarna gå trots snön!

 

xx