121129

Ni är så dåliga! Ja, precis. Ni läste rätt. Här har jag en omröstning och jag kan se vilka orter jag haft läsare ifrån sen jag la upp senaste blogginlägget. Vissa av er känner jag. COME ON! RÖSTA DÅ! HÄÄÄÄÄR!!!

Så, nu har jag fått klaga lite på er. Elaka läsare. ;)

Annars då?! Livet rullar vidare är i N-viken. Gissa byn.. Fick pluggrusch tidigare idag, vilket innebär att jag lyckades läsa en hel del faktiskt! Yey! Har dessutom hunnit jobba lite mer än tre timmar. Gick bra. Sjukt lite post idag! Fick tillåmed stå på södra.. Haha. Suck. Anyhow! Nu på kvällen efter middagen slängde jag ihop en kladdkaka som inte blev så kladdig, fail. Påminn mig om att ta bild på den åt er imorn! 

Anyhow. Fastnade framför massa youtubeklipp med mamma förut. Haha. Började med två klipp där de skrämmer folk. Haha dog lite. (Lägger upp dom i ett separat inlägg, soon!) Sen hamnade vi på kattungar, hundvalpar, Americas funniest home videos, bebisar med djur. Haha. Ja, har man sett ett klipp på youtube kan man inte sluta.. You know it!

 

Kolla, ett helt inlägg utan att ha nämnt Daisy. Framsteg..