update.

Ojojoj hörni! Nu var det ett tag sedan jag skrev här.. Mycket har hänt sedan sist! Tror jag.. haha. Över en månad sedan som jag verkligen skrev om min vardag!

Jag har iallafall hunnit med mycket plugg, jobb och bokande av resor. Oh yes! På torsdag åker jag och en vän från klassen iväg till London för lite shopping och sevärdheter! Ska bli så grymt härligt att få flyga iväg en liten weekend sådär mitt i terminen. Jag har även bokat en annan resa, nämligen till Kos med 2 vänner från klassen! Dit åker vi den 17 augusti, så det är långt kvar dit. Men riktigt skönt att ha något att se fram emot!

Den senaste veckan har bestått av jobb, seminarium och blev dessutom klar med min hemtenta ungefär en vecka innan den egentligen skulle in Så har haft det lugnt de senaste dagarna! Jobbade i fredags, fick köra 79:an med bil, haha, snacka om lätt distrikt! Portarna där är rena himmelriket jämfört med alla andra distrikt jag delat ut på.

Efter jobbet i fredags så följde jag med föräldrarna ut till Vaxholm och spenderade hela helgen där på landet. Så skönt att bara göra ingenting en helg, låg ute i solen större delen av lördagen! Så lite färg i ansiktet har man väl fått, hoppas jag, haha. Funderar på om jag ska orka ta mig iväg och sola idag eller inte.. Man blir så lätt lat när man bara är hemma! haha.

Jaa hörni, annars har väl inte så mycket mer hänt den senaste tiden? Slänger in lite bilder från mobilen som tagits den senaste tiden. (De kommer tidsinställas till den dagen de togs, så de kommer alltså hamna innan detta inlägg).

Hare gött!