frågor

Vad tråkiga ni är! Jag vet ju att ni läser, kan ju tillåmed se från vilken ort/land mina läsare är. Så jag vet att ni finns. Fråga! FRÅGESTUND!

 

Fick iallafall ihop några frågor av kära Annie.

 

- Vad skulle du göra om du vaknade upp med rosa hår?

Ehm.. sätta på en mössa och åka till Ö&B och handla hårfärg ;)


- Om du bara fick välja en låt att ha på repeat ett helt år, vilken skulle det vara (och du får inte lyssna på någon annan låt under det året)?

Oj, svår fråga. Just nu skulle jag nog välja Calvin Harris - Feel so close, för den är såå härlig och jag kan inte sluta le när jag hör den låten!


- Vilket land vill du resa till nästa gång?

USA! Åh, USA! Räknar ner till examen (har räknanerkalender på minst 3 ställen!) för då kan jag äntligen bege mig ut i världen!


- Bästa fiket i Stockholm?

Jag fikar typ aldrig ute..haha. Men kanske Cafe 60? Det är mysigt :)


- Vad gör dig glad?

Musik, flippa ur med vänner och resa!


- Vad gör dig ledsen?

Åh..ska man vara såhär seriös här eller lite skämtsam? Tanken på att Daisy + några nära i min omgivning förmodligen inte kommer finnas kvar här på jorden så länge till :(


- Hur ska en bra kompis vara?

Ärlig, man ska kunna flippa ur totalt med varandra, bry sig, finnas där på riktigt.. Finns massor!


- Vad tycker du är det värsta en kompis kan göra?

Ljuga en rätt upp i ansiktet.


- Vad tycker du är det bästa en kompis kan göra?

Lyssna och visa att man bryr sig. Överraska med massa glass sitter aldrig fel ;) haha


- Kommer du ställa frågor på min frågestund om jag har någon snart? ;)

Haha, aa visst ;)