back in sweden

Hejhej! :) Nu är jag tillbaka i Sverige igen, eller jag har varit det sen i fredags ;) Har egentligen inte hänt så jättemycket sen jag kom hem men lite har det hänt iallafall!

 

När jag kom hem i fredags så stod tvätt på planeringen, tvättade upp alla kläder från resan. Till middag gjorde mamma tacos, så gott! Annars i helgen så har det varit rätt så lugnt. Mamma fyllde år i söndags så vi åt ute på Edsbacka med vänner, riktigt gott och trevligt! :)

 

Annars har jag bara städat iordning på rummet, kollat upp massor inför skolstart (som är på måndag), promenerat med hunden och annat. Idag när mamma slutar så ska vi till 3 bibliotek (ska låna massa kurslitteratur) och troligen till IKEA och även handla mat. Jag ska försöka få ordning på mitt rum med bättre skrivbord, förvaring och så!

 

Kika tillbaka här om två timmar! ;)