Livet är tufft ibland..

Idag har jag haft praktik hela dagen. Eftermiddagen spenderades på en matta där jag spelade Labyrinten med några elever, sen spelade vi den försvunna diamanten. Ibland är livet hårt.

Haha nej men skämt åsido. Praktiken går bra och det känns mycket bättre nu än vad det gjorde innan praktiken började. Hade lite ångest inför denna kurs.. Handlar om specialpedagogik och hur man arbetar med de eleverna och så. Och jag blir bara helt..vet inte. Vet inte hur jag ska hantera sånna situationer. Men det är chill denna praktik.

Längtar dock oerhört mycket efter sommaren. Vill bara ha lite sol och värme. Behöver inte ens vara mycket värme. 15 grader och sol räcker gott å väl.

Nu ska jag kliva av tåget och hämta ut två paket på Ica, woho! Hämtade dessutom ut ett paket från h&m igår! Likey. Kommer dock inte gilla det när räkningarna kommer! Men men. Den dagen den smällen…