trams

Jaa hörni, det är inte världens piggaste Therese som bloggar här inte Har egentligen inte gjort något tungt idag, och sov 11 timmar inatt, men ändå finns energin inte riktigt där! Gick upp vid 9-10 nångång. Hoppade in i duschen direkt och åt sedan frukost. Efter det gick jag och Daisy ut på en promenix. Jag städade mitt rum, gick ner till ICA och köpte lunch som jag sedan lagade och åt (pasta med baconsås, supergott och enkelt!). Städade badrummen, gick ut med hunden. Vi tog en lång promenad, Daisy blev helt slut, haha. Vi gick upp till mammas jobb, och efter mycket väntetid på att mamma skulle svara i telefonen så kom vi in på hennes jobb. Åkte bil hem och lämnade Daisy, åkte till Coop och Systemet och handlade lite. Sen nu när jag kommit hem har jag försökt plugga. Har 30 sidor kvar att läsa tills imorn, men problemet är att jag inte klarar av att läsa mer än 2 meningar utan att nicka till. Jag är verkligen helt slut! Förstår inte hur jag kan vara såhär trött. Visst, jag är inte frisk, men ändå. Jag har ju inte gjort något annat än att vara hemma och vila och sova ordentligt de senaste två veckorna. Får hoppas att jag klarar av den här veckan med både plugg och jobb! Förhoppningsvis blir jag lite piggare! Sitter just nu och dricker kaffe i tron om att man blir piggare av det. Eller, nej, jag tror inte på att man blir piggare av det. Jag har aldrig märkt någon skillnad. Men vi kan ju låtsas att jag nu är piggare och klarar av att göra klart allt inför seminariet imorn!

Åh vill så gärna bli klar med alla studier nu och ut och resa! Ska försöka hålla mig borta från plugg på jullovet (jo tjena med seminarium och grejer direkt efter), men lär nog bli en hel del jobb över julen som vanligt! Men ska försöka ta tillvara på de få ledigheterna man får som student på högskola!

Varför bloggar jag nu för egentligen? Jo, för att det är mycket roligare än att läsa Barn utvecklar sitt språk. Haha. Snacka om att allt annat kan bli kul när man har plugg som man måste göra! Nej hörni, nu ska jag slita mig från datorn och läsa minst 10 sidor till innan middagen!