111118

Godmorgon godmorgon! Fredag idag, redan?! Haha. Idag är det inget Vampire Diaries Inget Secret Circle heller.. Mina två älskade serier har juluppehåll i USA nu och startar igen den 5 januari! Då har jag redan haft jullov och firat nyår och börjat plugget igen.

Vad händer idag då?
På mitt schema står det slutseminarium kl 12-14. Det känns så sjukt jäkla bra måste jag säga! Äntligen är denna kurs över, aldrig mer denna kurs. Det är synd egentligen att jag känner såhär, kursen hade kunnat vara rolig och intressant, men när de trycker ihop så mycket text (både att läsa och att skriva själv) så har man liksom ingen ork kvar tillslut. Så nu känner jag bara att jag vill bli klar med denna kurs. Fast nästa kurs verkar vara nästan värre, om nu det är möjligt? På måndag börjar vi med föreläsning kl 8-10 och sedan en till föreläsning kl 13-15. Samma sak på tisdag, fast då är det en föreläsning 8-10 och seminarium 13-15. Och på det seminariet (på tisdag alltså!) så ska vi ha läst ut två böcker och cirka 50 sidor i en annan bok och gjort en gruppgrej innan. Kommer man hinna läsa allt? Nej. Inte en chans. Hur fan tänker dom?! Vi har precis haft en helveteskurs, kan vi inte få några dagars vila innan nästa kurs börjar då? Nej. Överfullt schema. Varje dag. Varje vecka.

Här har ni två supertråkiga bilder på mig iaf, haha. Känner att det börjar bli väääldigt tomt med bilder på denna blogg.

Hörs senare!