2011-2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm..näe jag vet faktiskt inte!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Har inga nyårslöften..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära?  Nee

5. Vilka länder besökte du? Frankrike (paris) och Mallorca!

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Saknat och saknat.. börja följa min egna vilja istället för att alltid göra det som alla andra vill?

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Oj..Jag vet faktiskt inte.. dagen jag tog körkort?

8. Vad var din största framgång 2011? Ta körkort, fortsätta studierna, jobba hela sommaren..?

9. Största misstaget? Att jag inte lyssnat på mig själv och stått för min egna vilja och åsikt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk? Eh, ja. Är sjuk flera gånger varje år, öroninflammation värst i år.

11. Bästa köpet? räknas körkortet? haha

12. Vad spenderade du mest pengar på? resor.. 5000 kr på paris och runt 9000 kr på mallorca

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? körkortet? resa två gånger.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Without you, moves like jagger, give me everything

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låta mig styras av andras vilja. Spenderat mer tid med de vänner som verkligen finns där för mig.

18. Blev du kär i år? Nope..

19. Favoritprogram på TV? Vampire Diaries!!

20. Bästa boken du läste i år? True blood

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hmm..vinterjacka? haha

22. Något du önskade dig men inte fick? minns inte..

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Oj..pluggade? haha

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mycket!

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Jeans och tröja?

26. Vad fick dig att må bra? att jag trivs så bra på utbildningen

27. Vilken kändis var hetast 2011? Paul Wesley!!

28. Vem saknade du? Vet inte..

29. De bästa nya människorna du träffade? Nya och nya.. träffar nya människor hela tiden på min utbildning! men de bästa är fortfarande de jag lärde känna ht2010!

30. Planer för 2012? London (I hope!), solsemester utan att snåla. Hälsa på Annie och Fia. Plugga, massor. Sommarjobba.. göra (nästan) klart min ansökan till Au Pair.