Påskledigt

Hejsan på er! Gud vilken härlig helg det har varit! Så himla skönt att vara långledig och inte behöva gå upp tidigt om mornarna och tänka på plugg å allt. Jag har hängt i Vaxholm hela helgen, onsdag-måndag. Men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten!

Förutom att ha legat å slappat i solen, ätit grillat å bara njutit så har jag varit på bio i stan med några från klassen! Härligt att få träffa dom också :) Vi såg Water for Elephants, riktigt bra film!
Igår var jag och mamma ute på Djurö och hälsade på mormor också. Så himla tråkigt att se henne som hon mår nu :( Hon satt bara i rullstolen och nickade, kunde inte prata eller nåt.. :( En stund efter att vi kommit dit somnade hon för hon var så trött, så åkte ut till Vaxholm igen. Nej usch, vill att hon ska bli bättre..

Men idag ska jag ägna mig åt lite roligare saker! Ska snart iväg mot stan för att vara med på en musikvideoinspelning! Vet inte än vad för typ av video det blir, bara att det är Ola Svenssons musikvideo.. Ska bli spännande! :)

Nu måste jag fixa det sista innan jag åker iväg, hare bra! :)
Ciao.
amanda

Hon kommer nog inte bli bättre är jag rädd... Sällan man blir mkt bättre när sånt här händer :(