varm choklad

Nu sitter jag här vid köksbordet, (jaa fortfarande!) och pluggar. Har precis varit ute med hunden, det blir fort mörkt! När jag var ute med henne var det ljust fortfarande, nu är det mörkt ute..
Jaja, jag har nu iallafall gjort varm choklad med marabou i! Man skulle egentligen ha Marabou mörk choklad men jag hade bara vanlig mjölkchoklad, så provade det! Det blev gott, men mörk choklad hade nog gett mer smak.. Jag har även tänt ljusen i lyktorna som vi har på framsidan, sitter och tittar på dom. Sånna här pluggstunder är ändå ganska så mysiga! Mörkt ute, varmt inne, mjukiskläder, varm choklad, ljus.. Ja livet är väl ganska så bra trots att jag fortfarande är sjuk ;) haha. Önskar jag kunde ha likadant imorn.. Men då är det PO-dag och idioterna (ja dom är faktiskt idioter just nu!) har fortfarande inte svarat på tid och plats och sånt. Idioter. Sånt förstör min dag. Ska försöka ringa den där tjejen som jag fick ett nummer och en mailadress till.. Hoppas på svar!

Nej hörni, nu måste jag plugga vidare och faktiskt ringa den där tjejen!
Hare gött i vintermörkret :)
Ciao.