Home sweet home

Heey people! Allt bra med er eller? Nu har jag kommit hem från en veckas semester i Turkland, Alanya! Riktigt härligt var det där nere! Vet dock inte om jag orkar skriva värsta inlägget eller lägga upp massa bilder från veckan, men kolla in facebook vetja! Där har flera från resan slängt upp bilder, najsigt.

Så, igår när jag kom hem (kom hem natten mellan ons-tors klockan tre typ) så sov jag till två på dagen. Sen kom David hit en sväng och åt lite tortellini och så innan han åkte till landet vid halvfem. Själv hade jag tvättstugan mellan fyra och sju.
Idag så har jag hämtat lite post, handlat, rakat mig, kollat upp lite saker och så. Skulle eventuellt dragit ut med Therese och hennes kompis, men jag orkar helt enkelt inte idag. Är fortfarande ganska seg efter resan. Men men, Therese kommer hit på söndag och äter middag och så istället! :)
Imorn är det kanske reunion turkgänget för att byta bilder och så. Skulle vara kul med lite party party, är partysugen faktiskt. Jaja, får se om jag lyckas ta mig iväg på något party i helgen haha.

Det blåser verkligen storm ute, skönt att det inte regnar idag iaf! Igår regnade det ju typ nonstop.

Hörni, jag är uttråkad! Har varit själv sen halvfem igårkväll :( Buhu. Fast jag är ganska seg och borde sova ju. Men kanske skulle gått ut med Therese å hennes kompis ikväll? Hade ju haft något att göra då iaf, haha, jaja.

I helgen/under veckan som kommer så ska jag:
- byta bilder med turkgänget
- träffa therese
- eventuellt åka upp till davids land nån dag
- plugga massor (tenta den 8 augusti...)
- kanske köpa lite körlektioner
- kanske hälsa på föräldrarna på mista när de kommit hem från semestern
- söka lite jobb inför hösten kanske?
- måste ha tjejkväll med tjejerna! skulle vara najs med lite vin, bra musik, bra vänner, svull, kanske nån film också.. fett mysigt det där lät!
- kolla upp allt inför plugget i höst, vad ska jag gå med i? Lärarförbundet eller Lärarnas Riksförbund? tror det var så dom hette.. Vad är skillnaden på dom två liksom? Vilken är bäst? Kan man vara med i båda? Kolla upp det där med a-kassan måste jag göra också, och den där försäkringen. Gud asså, är det så mycket spec bara för att plugga till lärare? Har mycket att kolla upp och fixa. Föräldrar kom hem! Need some help here!

Nu dör snart batteriet på min dator, så måste hämta laddaren. Känner att jag börjar svamla en del i det här inlägget nu också, så kanske bäst å säga tack å hej för den här gången!
Ciao.!