100131

Hejsan på er. Har ni haft en bra söndag? Min har varit väldigt slapp, har inte gjort särskillt mycket. Mest tagit det lugnt, sett lite föreläsning och gjort ingenting. Dagen har bara flygit iväg känns det som. Har funderat på extremt mycket också. Inte bra för mig, inte alls. Jag tänker mycket, och visst, det är väl bra. Men det är inte alls bra när jag går hemma en hel dag och tänker, för mycket. Skulle väl egentligen behöva träffa dig idag, fast det kanske är bra att inte ses idag trots allt. Vila upp och tänka, lite. Jag är riktigt slut idag, helt död. Men jag lyckas ändå hänga med i föreläsningen som jag ser på, antecknar flitigt och förstår allt det pratas om. Förvisso så är det faktiskt en ganska så rolig kurs! Roligare än tidigare kurser.. Så det är ju bra! Men frågan är om jag verkligen vill gå kvar på den här linjen, jag menar, jag kommer inte arbeta med det senare i livet. Har inget intresse för programmering eller datorarkitektur. De här kurserna som handlar lite mer om design är lite roligare, men jobba med det? Nja, det vet jag inte. Jag ska iallafall söka om till Lärarutbildning till hösten, sen får vi se om jag börjar på det eller fortsätter på det här programmet..

Det blir ett väldigt luddigt inlägg det här. Av flera anledningar. Men men. Nu ska jag se vidare på föreläsningen.
Ciao..