Slut på helg

Hejsan på er! Jag vet att uppdateringen absolut inte är den bästa just nu. Det beror på flera olika små saker. Blanc annat att jag ligger hemma och är förkyld, jag har alltså inget större ork till nånting just nu. Är helt slut i kroppen och försöker med alla små knep bli av med förkylningen så fort som möjligt och få i mig vitaminer och allt vad det nu är.
Någon som har (bra) tips på hur man blir av med förkylning fort? Eller på hur man bygger upp sitt immunförsvar?
Den andra anledningen är att jag har 2 tentor inom loppet av 3 veckor. Programmeringstentan och Logik, inte så roligt. En hel del plugg med andra ord.

Men men. Vad har jag gjort annars på sista tiden då? I fredags så kom ju Thette hit vid tolv-tiden ungefär. Vi åt lunch, fikade, gick ut med hunden och så. Sen vid tre så åkte vi till Therese. Vi åt megagod middag, tacopaj, och svullade massor under kvällen framför Sommaren med Göran och Boat that rocked. Helt okej filmer!

I lördags så var jag tvungen att åka hem vid ett, för vi skulle planera klart inför resan i sommar. Det kommer bli jag, David, Sofia, Malin, Emma, Amanda, Martin, Danne, Christian och Jonte som åker ner till Turkiet, Alanya, en vecka i slutet av juli. Kommer bli najsigt.

Sen igårkväll skulle vi ju haft drinkkväll hos Frida och sedan dra ut. Men jag mådde verkligen inte bra, gör fortfarande inte det, så jag lockade hit David och vi tittade på Melodifestivalen med mina föräldrar och gick sedan och la oss.

Idag har jag inte hunnit med mycket mer än att vakna, äta frukost, ta ett bad, gå ut med hunden och käka lunch. Resten av dagen kommer nog bli riktigt slapp. Hoppas jag orkar med veckan jag har framför mig nu. Slänger upp en planering om några få minuter.

Hur har eran helg varit?
Ciao..