101218

Godmorgon godmorgon! Eller, iof så är klockan halvett..

Idag vaknade jag halvelva och gick upp å käkade frukost! Sen dess har jag hunnit städa rummet och göra mig iordning. Men, det är lite läskigt, jag är jätteskakig i kroppen :S Ni skulle se mina händer, skakar som jag vet inte vad! Jag har jättesvårt att typ greppa saker ordenligt eller vad man säger, skakar bara. Svårt att skriva på datorn också kan jag lova..

Men men! Idag hade jag tänkt övningsköra, men helt ärligt så kör jag inte en meter förens jag slutat skaka.. Men skulle kanske spela lite Wii idag med en vän. Ikväll blir nog en lugn kväll, ska nämligen jobba imorn. Och varje dag fram till jul. Haha. Känns som att jag bor på posten numera, skulle kunna flytta in där! Men lönen i januari måste ju vara galet najs! Längtar tills dess kan jag lova. Bra med pengar inför alla utgifter inför körkortet. Fan bara halkbanan, teoriprov och uppkörning (å låna bil från körskolan på uppkörningen) går ju på 3145 kr! Galet dyrt! Sen lär jag ju behöva minst 10 körlektioner till.. Då blir det 7045 kr! Asså köpa 10 till, jag har ju 8 körlektioner redan uppbokade fram till 18 januari. Måste börja köra mycket mer med pappa också.. Fan jag ska ha mitt körkort innan mars! Måste måste!