100831

Sista augusti idag då.. Tiden går fort! Idag har jag ju som sagt föreläsning mellan 10-12 och sedan IT-intro mellan 14-15.. Två timmars hål alltså, why?! Jaja, jag får ju tid att äta lunch däremellan och så dåra..

Just nu sitter jag och äter frukost, toast. Jag hade egentligen tänkt ta 49-tåget så jag är framme halv, som jag gjort hittills. Men nu hittar jag till salen jag ska till kl 10 och om jag tar 04-tåget så kommer jag bara 15 min innan jag börjar, haha. Så jag kör på det idag. Är det någon sal jag inte vet vart den ligger så åker jag tidigare den dagen, men idag behövs det nog inte :P

Ikväll annars så vet jag inte vad som händer, jag lär väl förmodligen hamna i soffan med en skolbok i handen.. Fast det är ju bra det! Måste ju börja plugga nu direkt. Jag pluggar som bäst typ första veckan av en kurs, så då är det väl bara å satsa den veckan liksom?

Nej men hörni, jag har en del att göra innan jag måste dra..
Hare bra!
Ciao.