100830

Gokväll på er! Har ni haft en bra start på veckan? Min har väl varit okej, I guess.. Började dagen med välkomstcermoni i aulan för alla nya elever på Södertörn, sjukt segt! Det enda dom gjorde var i princip att berätta hur bra skolan var. Asså, vi som lyssnade har ju fan valt skolan och kommit in där dessutom! Dom behöver ju inte göra reklam för oss... Jaja. Efter det var det världens minsta rundvandring.. "Här har ni bibliotekshuset, här är kåren, bla bla". Hem åkte jag iallafall efter det i regnet. Läste första True Blood boken som jag lånat av Annie både till och från skolan på tåget, har läst 90 sidor redan! :)

Väl hemma tog jag det lugnt och tittade lite på tv och så. Sen vid femtiden så sålde jag resten av mina böcker, YES! Fan vad skönt, 1000 kr trillade ner i plånboken där! Dock så försvann dom inom loppet av en minut efter att jag fått pengarna.. Jag köpte nämligen terminskort inför hösten, mitt sommarlovskort går ju ut imorn.. Men men!

Imorn börjar jag.. hmm.. klockan 10 står det ju i min kalender! Fan vad najs. Trodde att jag började nio.. Då kan jag ju gå upp sju imorn istället för kl 6! Galet najsigt ju! Föreläsning mellan 10-12 imorn alltså, sen är det IT-intro kl 14-15. Funderar faktiskt på att gå på den! Då hinner jag gå på rundvandringen imorn efter föreläsningen och kanske tillochmed en snabbis till stan fram och tillbaka och köpa någon hamburgare till lunch och titta på en höstjacka! Vi får se vad jag hinner med helt enkelt..

Nu måste jag hur som helst sova, är faktiskt ganska så trött och ska ju upp 7.. Tidigt! Men bättre än kl 6 iaf :) Hehe.

Gonatt på er!
Ciao.