Fredag

Godmorgon bloggen! =) Idag är jag glad! Det var jag ju iof igår också!

Hade en toppendag med Annie runtom i halva Stockholm igår! Haha. Vi började med Täby C, där vi inte hittade något, haha. Sedan satte vi oss på roslagsbanan till tekniska och tuben till gamla stan. Därifrån gick vi genom gamla stan, längs drottninggatan ända bort till buttericks. På vägen dit så köpte Annie en skinnjacka från samma butik som min är, skitunge ;) Haha. Sen gick vi bort till gallerian där jag köpte en present och så köpte vi brownies med mjukglass (MUMS!) som vi satte oss i Kungsan och åt.
Gud vilken tur vi hade med vädret! På morgonen såg det ut som att det skulle bli regn, men vi hade varmt och skönt ute i solen. En riktigt härlig dag med andra ord! Vi kom inte hem förens efter klockan 18 nångång!

Idag så har jag inte hunnit med så mycket! Gick upp för inte så länge sen (satt och spelade wow till halvtvå (A) haha), och har just ätit frukost. Nu så ska jag ut och sola ett tag innan jag hoppar in i duschen och gör mig iordning. Lite Ben'n'Jerrys får nog följa med mig ut i solen också ;)

Ikväll är det Valborg, wihoo! =) Hoppas det härliga vädret håller i sig! *peppar peppar ta i trä*!
Hare gött!
Ciao..