29/9


den nya lekparken..

Halloj! Nu så har jag fått lite saker gjorda =) Dock har jag inte pluggat..inte bra! Men jag har iallafall fotat lekparken och skickat bilderna till pappa. Orkade inte vara hel-seriös när jag fotade, eftersom de inte bryr sig så jättemycket om hur bra bilderna är, och det var iskallt ute, och vi var ute med hunden..

Vi har förresten fått en inspelningsbar boxer nu, woho! Så om jag har föreläsning eller liknande, eller bara vill spela in något helt enkelt, så är det bara att trycka på en knapp och så finns den inspelad på teven sen, hihi. Fett glad jag blev! =)

Nu tänkte jag gå ner och lägga mig i soffan och vänta på Idol. Glass med chokladsås vore dock väldigt gott! Får se om jag orkar förflytta mig till Ica för att köpa det.. Fast jag skulle ju vara nyttig.. Hmm. Naej, får nog överleva utan. Eller inte. Haha.

 


Hejsan på er! Haft en bra tisdag? Min har faktiskt varit helt okej, trots att jag var tvungen att gå upp 7 imorse och hade köpt fel bok till kursen, så fick lägga ut 570 kr på en ny bok.. 
Enda föreläsningen idag handlade om System.. nånting om hur man gör om system, haha. Kommer inte ihåg vad det hette.
Efter det så mötte jag snabbt ut en av de nya medlemmarna i vår projektgrupp, woho, så nu vet jag vilka tre av de andra fyra är.

Direkt efter föreläsningen så köpte jag då den rätta boken, suck vad dyrt det är med böcker! Och sedan var det bara att åka hemmåt. Som vanligt så tajmar 179 med tåget.. (inte..). Så det var bara att sätta sig och vänta på att tåget efter skulle komma.

Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, funderar på att käka lite lunch och sedan fota lekparken. Vi har ju fått ny lekpark här i vårat bostadsrättsområde. Och pappa sitter ju i styrelsen och de vill ha en bild på nya lekparken på hemsidan. Bara att ge sig ut och fota!
Men efter det är det väl plugg som gäller.. Måste läsa igenom kapitel 1 och 11 idag, det är de två kapitlerna som föreläsningen igår och idag har handlat om. Bör väl läsa morgondagens kapitel också..

Yees, som ni märker så har jag lite att göra iallafall! Hare gött =)
xoxo