snö

Vi är inne i oktober. Och det har redan snöat! Fatta! Vi i Sverige har ingen sommar längre, vi har vår, höst, vinter, vår, höst, vinter, osv. Det suger! Sommaren är ju lätt den bästa årstiden, och det är den årstid vi knappt har i Sverige :( Jag vill åka utomlands! Tänk er, en strand, 30 grader i luften, över 25 grader i havet, buffé frukost och middag, härliga små luncher på stranden, shopping... Ååå, om man bara hade pengar..

Naej, nog om drömmandet! Back to verkligheten!
Verkligheten just nu är att jag sitter hemma å pluggar, suck vad segt! Men idag har jag läst kapitel 3, 6 och 8! Duktig jag är =) Ska även läsa kapitel 9 idag. Sen är det bara kapitel 10 och 12 kvar! Och massa annat.. Men det tar vi i veckan!

På onsdag är både jag och David lediga, woho! Och det är även den 21. Oktober. Det betyder 11 månader vi har varit tillsammans! Najs! =) Snart ett år, hehe. Får se vad vi hittar på på onsdag! Något kul iaf hoppas jag =) Både han och jag måste dock plugga, eftersom vi båda två har tenta veckan efter.. Jag på tisdagen den 27 och han på onsdagen den 28.. Sen äre ny kurs! För min del iaf..

Nu ska jag springa ner och sno lite godis och kakor av föräldrarna som ser på film, hihi!
Hare bra =)

PS. Jag klippte ligg förut förresten! Det blev väl okej.. Men jag har iaf lugg nu igen, haha.


snö på vårat bord på baksidan..

 

På tal om snö. Förra veckan åkte dom Snowboard på Plattan i stan! Haha hur coolt som helst =) Det var nån tävling eller nåt sånt där då. Jag och David var inne i stan och så helt plötsligt såg vi det på Plattan! Fick ingen bra bild.. David fick bättre tror jag.. Men lite snö ser man iaf mellan allt folk! =)