The Call



Bjuder på en otroligt fin låt nu på kvällen. Fastnade för den redan den första gången jag hörde den, har älskat låten sen dess. Det är låten som spelas i slutet av andra Narnia-filmen, sjukt fin låt iaf!

Nu har jag kommit igång litegrann med första inluppen.. Dock tror jag inte att det är nåt rätt i det, men det märker vi. Hoppas jag lyckas lösa den sen bara.. Suck :/
Nu tänkte jag iallafall sova, ska ju trots allt upp åtta imorn igen! Funderar ärligt på att skippa föreläsningen och se den hemma sen. Man hinner med mycket mer om man slipper åka till skolan och hem igen. Det tar över 3 timmar att åka till skolan och se föreläsningen, men tar bara 1,5 timme att se den hemma.. Hinner programmera i 1,5 timmar extra i sånna fall imorn! Bara jag går upp åtta imornbitti då och börjar plugga direkt. Well, we'll see!
Nu är det sovdags iallafall.
Ciao.