2009

Nu känns det som att alla bloggar jag läser nästan har haft den här listan (eller en liknande..) så jag gör väl samma sak dåra!

2009 tar snart slut och här kommer en liten sammanfattning om mitt år:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm.. Jag vet inte! Åkte skidor, haha.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga tror jag..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nää
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, <3
5. Vilka länder besökte du? Var bara i Sverige.. Om man inte räknar kryssning till Finland dåra.. hehe
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En solsemester till varmt land!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 11 juni! Studenten..
8. Vad var din största framgång 2009? Vet inte riktigt.. Fortsatte plugga å började på Universitetet kanske?
9. Största misstaget? Vet inte.. Slösat med alldeles för mycket pengar?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Småsjuk flera gånger
11. Bästa köpet? Hmm... min nya tv är ju inte helt fel..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Oj.. Småsaker kanske.. Eller onödiga köp, nån tröja hit, nån tröja dit..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vara med vänner och pojkvännen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj... I got a feeling är en iallafall..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat bättre.. haha, nej men, träffa folk kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? impuls-shoppat..
18. Hur tillbringar du julen? Med föräldrarna, mormor å morfar, å morbror + tjej
19. Blev du kär i år? Nej, fortsatte vara det!
20. Favoritprogram på TV? Haha, ingen aning.. Det jag tittat mest på är väl typ Unga mödrar, The real housewifes of..., alla olika CSI, NCIS, Bones å sånt, å massa mer
21. Bästa boken du läste i år? Jag har inte läst ut någon bok i år........ :$
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jadå!
25. Något du önskade dig men inte fick? Hmm... 1 miljon? Haha, nej skojja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade släkten hemma hos oss på dagen, på kvällen åt jag på restaurang med pojkvännen och sen gick ut med vännerna.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, tror inte det. Fast en solig resa hade inte suttit helt fel!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Oj.. Jag vet inte. Normal?
29. Vad fick dig att må bra? Vänner å pojkvän
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen..
31. Vem saknade du? Jag vet inte..