tisdag

Halloj! Det var ett tag sen jag bloggade nu, det går som det går med bloggandet.. Hur som helst! Idag var det skoldag nr 2! Det var bättre idag iallafall. Träffade Sussie också, som jag träffade på registreringen förra måndagen då vi upptäckte att vi skulle gå samma program. Skönt att ha någon iallafall! Haha.
Anyway, hade första föreläsningen idag.. Hjälp.. Kommer jag fatta nånting? Jag får ha pappa som STOR hjälp under kursens gång kan jag ju lova.. Och ett engelska-lexikon. Fatta, att om en månad exakt, den 25 september, så har jag en tenta på hela boken, som är 750 sidor och på engelska. HJÄLP!
Men men, nu ska jag flytta massa filer till externa hårddisken, eftersom jag troligen ska lämna in min dator på torsdag.. Den låter ju så mycket! Kommer ju störa hela klassen om jag har den med mig på föreläsningarna..

Naej, nu ska jag packa lite. Ska till David om cirka en timme. Och imorn fyller mamma år..
xoxo