hejsan =)

hejsan allihopa!
aha, nu e det bara tre, (kanske bara två) helger kvar på mista. =(
kommer sakna alla där ute så himla mycket i vinter. vi måste verkligen träffas i vinter, flera gånger, allihopa!! <3

men iaf, i helgen va de väll kul =) fast, ja e ju sjuk, å blev bara sjukare i helgen, men annars så var allting bra. =)
längtar till nästa helg! och till höstfesten, då alla e på mista =D

till ett helt annat ämne, idag ska jag har orientering... =( börjar klockan nio i rotebro och slutar runt klockan 11.30/12.00. ja vet, de e en kort dag. men att springa omkring i en blöt och lerig skog i två timmar när man e sjuk e verkligen inge kul... men men, hoppas de går bra i alla fall...

näe, nu måste jag sluta. måste göra mig klar inför orienteringen..
puss puss!!
~terese


 

hejsan!

nu har jag varit på orienteringen, de gick väll bra. fast det var några killar som sprang före och plockade ner kontrollerna och gömde dom. idioter! men men, vi lyckades ta alla utom en. =) jag sprang, eller gick, med carro och annie =)

guuud!! ja längtar så mkt till helgen, ja vill träffa alla igen! ja kommer verkligen sakna er så mkt i vinter...!

men ni tänker väll inte fortsätta retas hela hösten och vintern heller?? lr?  ;)  :P

pussar!
~terese


 


 

hejsan!

nu sitter jag här och skriver igen..tredje gången idag =)
haha!!

fick just reda på att bella inte kunde komma in till mig ikväll... =(
men men, ja får träffa henne nån annan dag i veckan ;) hon e ju min granne, så de e ju inte så långt att gå..hehe
och dessutom, vi ses ju i helgen annars!  =)

återigen, ja längtar till i helgen..!
det känns så himla hemskt att mista stänger om några veckor.. =(
jag vill ju vara med de bästa människorna i världen nu i vinter också! men vi kommer att träffas ;) vi får gå på bio lr nåt sånt i vinter =)

puss puss på er!
~terese