jaha =)

hejsan allihopa!

så sitter man här och skriver igen. =) har ganska mycket läxor. Men spanskan är iallafall klar nu. Så nu är det bara Naturkunskapen (prov på fredag) och Engelskan (läsa 70 sidor + skriva Reading Journal 2) kvar. Försöker läsa no:n nu.. men jag orkar verkligen inte. Jag är så himla trött! har varit det hela veckan nu. måste nästan sova lite mer. men jag vill inte! vem vill sova?? alla kompisar är ju inne på playahead eller msn efter klockan nio, och det är då jag måste sova.. =(

Hur tjatig jag än låter nu, så måste jag erkänna att jag längtar så himla mycket till i helgen! Jag vill träffa er! Nu! hehe...
saknar er..

Det händer ganska mycket nu i helgen =)
Först, på fredag, så är det ju skola. Men sen ska jag och Amanda hem till Cissi (amandas syrra) och äta middag och sånt. =) Det ska bli kul. Sen på kvällen hämtar pappa mig och Amanda.
Sen på lördagmorgon så ska vi åka ut till Mista. =D *längtar*
Och sen på söndag åker vi hem från mista och jag ska hem till Anna på eftermiddagen. =) Har inte träffat henne på grymt länge!! Camilla och Cecilia kanske också ska dit. =) Det var länge sen jag såg dom också! Men nu så ska alla vi (troligen) träffas på söndag igen. =)

Och, inte nu i helgen, men nästa helg så är det höstfest på Mista! =D Det ska bli så kul!! Vi brukar ju alltid dansa och så på höstfesten. Och det är typ en sån helg då alla är där ute, även om inte alla ska vara med på middagen på höstfesten. Men klockan nio så öppnar ju Puben, och det är ju då musiken börjar och alla bord från middagen plockas undan. =) Och när det är pub, så får alla vara där ju!  =D
*längtar så mycket!!!*

Näe, men nu måste jag verkligen plugga lite no. Annars är jag helt körd på provet på fredag..och om det inte går bra så har jag en riktigt sur mamma efter mig. Och det vill man ju inte ha. ;)

Puss puss!!
~terese

Mistaälsklingarna =)