=)

heeeej!!

Nu är det söndag och jag sitter här och tänker tillbaka på helgen som var och framåt på helgen som kommer. =)

I helgen var jag ju på mista. =) Det var knappt några där, men det var kul ändå. =)
Jag kom ju ut på lördagen och när vi kom ut så var det helt tomt! Asså, det har varit tomt förut, men nu var det inte en enda människa någonstans! Jag såg typ två personer sitta vid en bänk. Sen efter ett tag började det röra på sig där på campingen. Några kompisar hade tydligen varit uppe i skogen och letat efter svamp eller nåt sånt.
Men iaf, sen satt vi där på bänken vid studsmattan som vi gör varje helg. Det är verkligen så! 70% av tiden där ute sitter vi någon stans och säger "vad ska vi göra?" eller så går vi bara fram och tillbaka. Men det är skitkul där iallafall!!! =D

Guuud!! Jag längtar så mycket till nästa helg!! Det ska tydligen vara över 20 ungdomar där då!! =D Då kan vi väll knappast bara sitta still och fråga vad vi ska göra, lr?? Haha! , Näe, de kan vi inte! ;P
Och så är det ju höstfest nästa helg!!! =D =D =D Det ska bli så kul!! Alla måste upp och dansa!! ALLA!! haha!!
Och så kanske vi skulle bada!! Yey!! Jag hoppas verkligen det!! Det är ju som sista helgen som alla är där ute samtidigt.. =( Kommer sakna alla så mycket i vinter!! Men vi kommer träffas, det måste vi!! =) hehe
Men iallafall, om att bada. =) Bella och Therese sa typ att dom kanske skulle bada nästa helg. Jag hoppas det, och jag hoppas att jag ocskå får det i sånna fall. =) Men om vi bastar på fredagen så kan vi ju bada utan att någon vuxen vet om det. ;P haha, det tycker jag vi borde göra!! =)

Näe, men nu måste jag väll gå snart. Jag ska ju hem till Anna idag. =) Vi har typ inte träffats sen i mitten av juli..men men. Ikväll ska jag iallafall hem till henne. =)

kram på er alla!! <3
~terese
*och hörni, måste ni verkligen få vilma att säga så?? okey med er, men snälla, inte hon... ;) *