så kul

fan, vad kul vi hade det i helgen natta!!! :D  och du, filmen ÄR faktiskt LÄSKIG!! hahahaha :D   du, som alla andra ;) , bara garva åt mig...hehhehehe! skulle vi se The Grugde 2 på torsdag/fredag eller???   tänk om inte jag klarar av det dåra?? hahahah ;) :P   jag kommer fan missa hela filmen..den med, precis som med ettan och med When a stranger calls...hahahahahahhahahaha
det ska bli så himla kul att sova hos dig nu i veckan :D   *längtar*  :) :) :)   kanske trillar jag av stolen hos dig med?? hhahahaha ;) :P   så kan ni vara några fler som kan garva åt mig :D hahahaha
syns då! pussar :)

 

--------------------------------------------------------------------------

gud, vilken fin dikt   :) :) :)

Första gången jag såg dig,
började mitt hjärta genast slå snabbare.
Ditt leende fick mitt hjärta att smälta,
smälta, som en isbit i solen.
Du var en frisk vind som blåste in i mitt liv,
och jag var lövet som var på väg att falla,
men du fångade mig.

Du är min dröm som alltid finns där inom mig,
den dröm jag drömmer natt och dag,
att det någon dag blir du och jag.

Jag önskar att min dröm slår in, drömmen,
att du ser på mig en dag som jag ser på dig.
Varje gång jag ser dig fylls jag med kärlek.
Kinderna rodnar, hjärtat slår volter,
och läpparna ler.
När livet känns svårt tänker jag tillbaka,
på hur det var den dag jag såg dig sist.

 --------------------------------------------------------------------------

näe, nu måste jag gå å sova :)
puss puss, gonatt :)   HejdÅ!
~terese