så himla kul med er

fan vad kul vi hade det nu i torsdags, fredags och lördags!! haha!! så himla kul att bara se er :)  och åka in till stan igår, fan vad halt det var. men gud vad kul det var att åka den där grejjen i kungsträdgården!! haha, *och du, mina pengar får jag väll snart ;) haha, nää, men nästa gång vi ses :) *  men natta, den där chokladbollen var faktiskt god, hur kunde du inte tycka om den?? haha!  och vad varmt det var inne i gallerian! och jag som hade långärmat, tjocktröja och vinterjacka..plus att jag var tvungen att hålla i din jacka tony medan du provade tröjor ;) haha,  och sen så frös man ihjäl när man kom ut..hahaha! :D   jag fattar fortfarande inte hur vi gick från pk-huset till drottninggatan! mitt lokalsinne e verkligen sämst!! haha, hur gick vi egentligen?? :S haha :D  vi måste verkligen ses snart igen :)  kanske gå på bio eller nåt sånt nästa gång? ;)  så kan ni allihopa skratta åt mig hur jag e när jag kollar på film! haha, ni är inte dom enda som asgarvar åt mig ska ni veta! det finns fler...men vadå? jag e sån, jag lever mig in (ganska mkt) i filmer som jag ser.. ;) that's me you know ;) haha :)
nej men seriöst, snart måste vi ses igen ;)  inte vänta hela vintern till mista öppnar..
jag har lagt upp fiin-fiiina bilder på er här på pa ;) :P haha, vare sig ni vill de eller inte :P haha, nej men dom e jättefina ;) haha

~pussar