jaha

Hejsan!

Har inte så mycket att säga just nu. Jag har inte så väldigt kul. Har väntat på ett samtal från en kompis hela dagen. Men hon har inte ringt. Hon kanske inte har fått tag på Denise ännu. I sånna fall så är det inte så konstigt. Jag ska typ göra nåt med Mikaela, Denise och Vanessa imorgon. Men vi får se. Vanessa mådde tydligen inte så bra i fredags och Denise hade läxor. Men jag får hoppas på att Mikaela ringer mig snart och säger hur det blir imorgon.

Chattar med Anna på msn nu. Vi måste träffas snart. Har inte träffats på, umm, länge. Hon ska få sin autograf från Linda Bengtzing och sin bok så. Och så ska jag få låna den sista boken i En ö i havet - serien. Bra böcker! Anna, det är inte att chatta med dig som är tråkigt! ;) Jag är bara lite trött. Jag har ju varit hos min mormor och morfar hela dagen. Man blir alltid trött när man har varit hos dom. Man är oftast trött när man kommer hem igen efter att ha varit borta en hel dag.

Jaja, jag ska väll gå nu.

HejdÅ!

~terese